برنامه Haptik: دستیار شخصی تلفن همراه

http://up.facenama.com/file/82364/ytrytryt.gif

http://up.facenama.com/file/83367/u0628u0646u0631_u0634u0628u06a9u0647_u0647u0627_u0627u062cu062au0645u0627u0639u06cc.gif

ای ادی لاین وثبت 
ادیتان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



نظر تون در مورد وبلایگ بروز نویسان

برنامه Haptik: دستیار شخصی تلفن همراه است که اطلاعات در نوک انگشتان شما به ارمغان می آوردبرنامه Haptik: دستیار شخصی تلفن همراه است که اطلاعات در نوک انگشتان شما به ارمغان می آورد

 
می برنامه های مختلف مانند بحث راه، Assist.ly که در ارائه اطلاعات در مورد نیازهای روز به روز با کسب و کارهای محلی هدف وجود دارد. در هند بیش از حد، ما شاهد این تغییر و برنامه تلاش برای کمک به کاربران دریافت اطلاعات از طریق مسنجر وجود دارد، و یک برنامه مانند Haptik (است اندیشه و سیستم عامل iOS ). هر دوی برنامه داشته 4.5+ امتیاز و با توجه به شرکت در آن شده است در 30٪ ماه تهاجمی رو به رشد در ماه است.

Haptik دستیار خدمات شخصی تلفن همراه است که با هدف حل مسائل با استفاده از کاربر کانال پیام های ارتباطی است. می شود آن را گزینه پرواز و یا پشتیبانی از مشتری برای بانک خود، خدمات کمک خواهد کرد کاربران دریافت تمام اطلاعات مورد نیاز در عرض چند دقیقه. کاربران نیاز به پرس و جو خود را به سادگی با ارسال یک پیام کوتاه و Haptik خواهد شد در ظرف پنج دقیقه پاسخ دهند. Haptik بیش از 9 00000 چت از زمان آن را راه اندازی کرده است در سال گذشته ثبت کرده است و این شرکت تا به 10 بار در شش ماه گذشته با بیش از 50،000 کاربران دسترسی به برنامه حداقل یک بار در ماه افزایش یافته است.

haptik_iPhone_640

Haptik توسط Aakrit Vaish و Swapan Rajdev اداره می شود. در حال حاضر، Haptik است 125 کارشناسان دست زدن به چت و انتظار دارد که تعداد به رشد تا 180 در پایان ماه آینده است. Vaish دارای BS در رشته مهندسی صنایع از دانشگاه ایلینویز، اوربانا شامپاین و کمک کرد راه اندازی تپش (بعدها توسط یاهو به دست آورد)، تجزیه و تحلیل ترافیک تلفن همراه و راه حل های تبلیغاتی، در هند است. او بعدها در ادامه به همکاری در بر داشت Flat.to، که توسط CommonFloor حاصل شد.

"اگر شما بر روی بروید هستند، پیدا کردن اطلاعات برای محصولات و خدمات درد است. این نیاز شما را به باز کردن یک دسته از لینک های گوگل بر روی صفحه نمایش کوچک، یا تماس بگیرید شرکت و همه ما از سرخوردگی از برخورد با حمایت مرکز تماس آگاه هستند. اینگونه است که ما در درجه اول با ایده "Aakrit Vaish، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران، Haptik به ما می گوید آمد.

Rajdev CTO در Haptik و متخصصین و اهل فن که دوست دارد به ساخت چیز است. او به طور گسترده ای به عنوان محبوب مرد اصلی پشت در حال توسعه برنامه ضربه مار کلاسیک در سال 2010 است.

Haptik تا به گرمخانه نشده است و هر دو از بنیانگذاران این شرکت برای سال اول تامین می شود. بعد از حدود 12 ماه، آنها را مطرح 1،100،000 $ از طریق تامین مالی سرمایه گذاری، و به دنبال بالا بردن دور دیگری در سه ماه آینده.

صحبت کردن در مورد رشد، هر دو در ساخت Haptik محصول روزانه استفاده هدف. در همین حال، آنها نیز با دو جریان درآمد - یک کانال تعامل پشتیبانی از مشتری برای نام تجاری و ایجاد یک کمیسیون در خرید موثر. شرکای فعلی آن شامل آمازون، Freecharge، در میان دیگران.

در آینده، Haptik همچنین قصد دارد به ارائه هشدار، تأیید معامله، پیشنهادات هدف قرار داده و به همین ترتیب. این شرکت همچنین ساخت یک API است که می تواند در برنامه های دیگر استفاده می شود.

این شرکت در حال حاضر به دنبال رشد در تعداد، با هدف برای یک میلیون کاربر فعال ماهانه در پایان این سا

 مترجم"گوگل

گرد اوری" بروز نویسان




:: موضوعات مرتبط: معرفی , , ,
:: برچسب‌ها: Aakrit Vaish , نرم افزار , Haptik , Haptik برای آندروید , Haptik برای IOS , دستیار موبایل Haptik , دستیار شخصی Haptik , Swapan Rajdev ,
:: بازدید از این مطلب : 1152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ارسال اين مطلب به ( فيس نما ) ارسال اين مطلب به ( فيس بوک )
Addthis کلوب توئیتر بالاترين گوگل بوک مارکت دیگ ياهو مسنجر
اشتراک گذاري در لينکدين
دلیسوز
ن : nadi91
ت : دو شنبه 26 / 2 / 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








http://www.1br.ir/google372f1c785d46a5e4.html

صفحات پاپ آپ popup window